środa, 4 stycznia 2012

Takie moje zdjęcie pojawiło się w GŁOSie i prawdę mówiąc wcale mi się ono nie spodobało! No bo, luster w sumie w ogóle się unika, zdjęć także, a tu jeszcze kazali pozować, jak modelce, takiej co ma 90-60-90 tylko plus jeszcze z 70 w każdym z tych trzech miejsc. I tak oto zobaczyli je wszyscy (czytający ową gazetę). A zwłaszcza ja i mogłam się sobie dobrze przyjrzeć i ... słów mi zabrakło, bo niby to ja, ale aż tak dużo!? I pewnie wpadłabym w głęboką depresję, ale już wtedy wiedziałam TO MOJE OSTATNIE TAKIE ZDJĘCIE!!! Teraz każde następne będzie lepsze, ładniejsze bo szczuplejsze!
A wszystko to, bo ... z nudów siedząc w internecie, na facebooku, kliknęłam sobie na zgłoszenie na pilotów ogólnopolskiej akcji Chudniesz – Wygrywasz Zdrowie, wiedząc, że nigdy nic nie wygrałam, ale co tam zobaczę chociaż o co chodzi, bo przecież i tak nie mogłam nigdy schudnąć! I po kilku dniach odebrałam telefon w odpowiedzi na moje zgłoszenie. Zdziwiłam się ogromnie, ale jak sie później okazało, to zdziwienie było niewielkie w stosunku do tego jakie mnie ogarnęło gdy następny telefon zaprosił mnie do Lublina! Niedowierzanie, wątpliwości i obawa, taka przed euforią, żeby się nie rozczarować i żeby nie bolało, bo może mnie nie wybiorą! Ale wybrali i za to na zawsze pozostanę wdzięczna! Bo sam wybór to jedno, ale to co tam dostałam to dla mnie największy skarb!!! Ale o tym następnym razem, bo pora spać...dobranoc

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz